A Kantar-Hoffmann 2018 utolsó negyedévének hallgatottsági kutatása alapján a 15 év felettiek körében országosan piacvezető lett a Retro Rádió. A fővárosiak kedvence továbbra is a Rádió 1, a Balázséknak és az igazi mai slágereknek otthont adó hálózat népszerűsége kiemelkedő ugyanebben a korcsoportban Budapesten.

A legfrissebb, 2018 decemberi hallgatottsági adatokból kiderült, hogy a tavaly júniusban indult országos Retro Rádió megtalálta a helyét a hazai rádiós palettán, és egyre népszerűbbé válik. Tavaly év végére, alig pár hónappal a start után a teljes mért korcsoportban a Retro Rádió lett a leghallgatottabb, legyőzve ezzel a másik, országos elérésű, zenét sugárzó adót, a Petőfi Rádiót is. Az országos elérésű adók közül a Retrót a 15 év felettiek közel 17%-a hallgatja.

A kereskedelmileg kiemelten fontos 18-59-es korosztályban is a Retro a leghallgatottabb, a másik két országos sugárzású adó meg sem közelíti a 60-as, 70-es és 80-as évek legnépszerűbb slágereit játszó rádió hallgatóinak számát.

A Retro a húszasok, harmincasok és negyvenesek körében is rendkívül népszerű. A 25-55 év közötti korosztály hallgatottsági adataiból kiderül, a Retro Rádiót 25%-kal többen hallgatják, mint a második helyezett Petőfit, így most már biztos, a Retro minden korosztály kedvenc adója.
