Az Amazon a legértékesebb márka a világon a brit Brand Finance piackutató és üzleti tanácsadó vállalat 2020-as Global 500 ranglistája szerint.

A lista összeállítói szerint az Amazon.com márkaértéke 220,791 milliárd dollár, 17,8 százalékkal nőtt egy év alatt. A cég már harmadik éve áll a lista élén.

A Google a tavalyi harmadik helyről a másodikra rukkolt elő, márkaértéke 11,9 százalékkal, 159,722 milliárd dollárra nőtt.

Az Apple a tavalyi második helyről a harmadikra csúszott vissza, márkaértéke 8,5 százalékkal, 140,52 milliárd dollárra csökkent.

A hetedik helyen maradt a Facebook.

Forrás: MTI

Fotó: Pixabay

2021.07.24. 08:57

Szilágyi Áron nyolcaddöntős férfi kardban

2021.07.24. 08:56

Megnyílt a prágai John Lennon-fal múzeuma

2021.07.23. 14:22

Jógázás, távol-keleti kultúra és lótuszvirágzás a szegedi füvészkertben

2021.07.23. 12:25

Protokoll feladatokat lát el az olimpia egyetlen magyar önkéntese

2021.07.23. 10:11

Martin Gore 60 éves!

2021.07.23. 08:08

A tavaly is győztes RSM nyerte az 53. Kékszalagot

2021.07.22. 14:33

A Velencei Nemzetközi Filmfesztiválon lesz Fabricius Gábor első nagyjátékfilmjének világpremierje

2021.07.22. 11:02

Kilenc új dalt írt a Rolling Stones a „Tattoo You” 40. jubileumára

2021.07.22. 09:30

74 éve született Don Henley, az Eagles alapító tagja

2021.07.22. 08:02

Natalie Imbruglia újabb dallal jelentkezett - érkezik az új album is

További hírek

Dénes Tamás

Leirer Timi

Dévényi Tibor

B. Tóth László

Nyerges Izabella

Várkonyi Attila

Jurásek Balázs

Abaházi Csaba

Vas Maya

Bochkor Gábor

Lovász László

Vágó Piros

Retro Rádió

Most szól:

  • Következő