Az Amazon a legértékesebb márka a világon a brit Brand Finance piackutató és üzleti tanácsadó vállalat 2020-as Global 500 ranglistája szerint.

A lista összeállítói szerint az Amazon.com márkaértéke 220,791 milliárd dollár, 17,8 százalékkal nőtt egy év alatt. A cég már harmadik éve áll a lista élén.

A Google a tavalyi harmadik helyről a másodikra rukkolt elő, márkaértéke 11,9 százalékkal, 159,722 milliárd dollárra nőtt.

Az Apple a tavalyi második helyről a harmadikra csúszott vissza, márkaértéke 8,5 százalékkal, 140,52 milliárd dollárra csökkent.

A hetedik helyen maradt a Facebook.

Forrás: MTI

Fotó: Pixabay

2022.09.27. 10:00

A magyarok többsége tudatosan vásárol, mégis sok élelmiszert pazarol el

2022.09.27. 08:00

Csoportmásodikként zárt a Rossi-csapat

2022.09.26. 16:50

35 éve állt az amerikai slágerlista élére a „Bad”

2022.09.26. 14:00

Mancini szerint egyenlők az esélyek a csoportgyőzelemre a ma esti magyar-olasz meccsen

2022.09.26. 12:00

Robbie Williams jövő márciusban ismét Budapesten koncertezik

2022.09.26. 10:00

Tim Burton az Addams family lányáról forgatott sorozatot

2022.09.25. 10:38

Magyar-olasz "döntő" a csoportgyőzelemért a Nemzetek Ligájában

2022.09.24. 11:00

65 éves a Jailhouse Rock

2022.09.23. 14:00

Csákány Béla matematikusról és Haumann Péter színművészről neveztek el kisbolygókat

2022.09.23. 12:00

A "Főnök" 73 éves lett

További hírek

Nyerges Izabella

Várkonyi Attila

Dénes Tamás

Leirer Timi

B. Tóth László

Dévényi Tibor

Abaházi Csaba

Vágó Piros

Lovász László

Bochkor Gábor

Jurásek Balázs

Retro Rádió

Most szól:

  • Következő