Az Amazon a legértékesebb márka a világon a brit Brand Finance piackutató és üzleti tanácsadó vállalat 2020-as Global 500 ranglistája szerint.

A lista összeállítói szerint az Amazon.com márkaértéke 220,791 milliárd dollár, 17,8 százalékkal nőtt egy év alatt. A cég már harmadik éve áll a lista élén.

A Google a tavalyi harmadik helyről a másodikra rukkolt elő, márkaértéke 11,9 százalékkal, 159,722 milliárd dollárra nőtt.

Az Apple a tavalyi második helyről a harmadikra csúszott vissza, márkaértéke 8,5 százalékkal, 140,52 milliárd dollárra csökkent.

A hetedik helyen maradt a Facebook.

Forrás: MTI

Fotó: Pixabay

2021.01.26. 10:16

Champ és Major is hivatalosan beköltözött a Fehér Házba

2021.01.26. 08:05

Új gazdára talált KITT klónja a„Night Rider” című sorozatból

2021.01.25. 15:37

Több mint 2600 digitalizált hangfelvételt tett elérhetővé az Országos Széchenyi Könyvtár

2021.01.25. 14:21

Ma ünneplik az Ír kávét

2021.01.25. 11:57

A barátnőjével szerepel az új klipjében Steve Lukather a Totoból

2021.01.25. 10:27

Az Uffizi után, ma újranyit a firenzei dóm is

2021.01.25. 08:01

Kiszámolták, mennyibe került Kate Middleton ruhatára 2020-ban

2021.01.24. 11:18

Elment a legendás showman, Larry King

2021.01.24. 08:00

Nagy-Britanniában egymilliárd korsó sör végezte a csatornákban

2021.01.22. 14:03

Leirer Timi ezen a héten is várja önöket a Hétvége Reggelben!

További hírek

Dénes Tamás

Leirer Timi

Dévényi Tibor

B. Tóth László

Nyerges Izabella

Várkonyi Attila

Jurásek Balázs

Abaházi Csaba

Vas Maya

Bochkor Gábor

Lovász László

Vágó Piros

Retro Rádió

Most szól:

  • Következő