A szállásadók mindössze 20 százalékánál nem volt még példa problémás vendégre. A szallas.hu felmérése szerint többnyire a nők és a tehetősebbek tesznek panaszt.

A vendégek leggyakrabban a szolgáltatásban találnak kifogásolnivalót. A második leggyakoribb panasz pedig a hangoskodók, például a szomszédtól átszűrődő ágynyikorgás, a gyerekek lármázása és az ittas vendégek miatt érkezik. Olyan is előfordult, hogy valaki a televízió csatornakínálatával nem volt megelégedve vagy nem tetszett neki a légfrissítő illata. Egy hotelben az egyik vendég pedig arra panaszkodott, hogy túl világos a háló, pedig csak nem húzta be a sötétítőt. A legtöbben egyébként utólag tesznek panaszt.

2017.12.19. 09:26

Magyarországon az egyik leggyorsabb az internetelérés

2019.01.29. 08:46

A világűrben akarják pörkölni a tökéletes kávét

2018.09.10. 08:17

Nem mozgunk eleget, ez tény!

Dénes Tamás

Leirer Timi

Dévényi Tibor

B. Tóth László

Nyerges Izabella

Várkonyi Attila

Abaházi Csaba

Vas Maya

Bochkor Gábor

Lovász László

Vágó Piros

Retro Rádió

Most szól:

  • Következő