A szállásadók mindössze 20 százalékánál nem volt még példa problémás vendégre. A szallas.hu felmérése szerint többnyire a nők és a tehetősebbek tesznek panaszt.

A vendégek leggyakrabban a szolgáltatásban találnak kifogásolnivalót. A második leggyakoribb panasz pedig a hangoskodók, például a szomszédtól átszűrődő ágynyikorgás, a gyerekek lármázása és az ittas vendégek miatt érkezik. Olyan is előfordult, hogy valaki a televízió csatornakínálatával nem volt megelégedve vagy nem tetszett neki a légfrissítő illata. Egy hotelben az egyik vendég pedig arra panaszkodott, hogy túl világos a háló, pedig csak nem húzta be a sötétítőt. A legtöbben egyébként utólag tesznek panaszt.

2018.09.19. 16:26

Egy japán milliárdos lesz az első Holdturista

2019.05.13. 11:45

Micsoda történet: nyolcvanegy éves korában találkozott először 103 éves édesanyjával egy ír nő

2019.09.16. 10:45

Menszátor Magdolna és Tordy Géza életműdíjat kapott a Szinkronikum gálán

Dénes Tamás

Leirer Timi

Dévényi Tibor

B. Tóth László

Nyerges Izabella

Várkonyi Attila

Jurásek Balázs

Abaházi Csaba

Vas Maya

Bochkor Gábor

Lovász László

Vágó Piros

Retro Rádió

Most szól:

  • Következő