A megfelelő hidratáltsághoz nemcsak a bevitt folyadék, hanem bizonyos ételek is hozzájárulnak – árulta el a Magyar Dietetikusok Országos Szövetsége tudományos bizottságának elnöke.

Ezt együk:

Szűcs Zsuzsanna azt mondta, a napi javasolt fél kiló gyümölcs és zöldség egy pohár víznek felel meg, de hozzájárulnak a folyadékbevitelhez a turmixok, joghurtok és fagylaltok is.

A hőségben az időseket és gyermekeket különösen fontos folyadékkal kínálni, mert ők nem mindig érzik, hogy szomjasak – emelte ki.

MTI, Retro Rádió

fotó: Pixabay

2018.08.03. 12:39

Helikopterrel visznek vizet a teheneknek Svájcban

2017.08.02. 17:33

A hét végétől várható lassú enyhülés - infók a hőségről!

2019.06.12. 11:47

Mától hőségriasztás lesz érvényben - erre érdemes figyelni!

Dénes Tamás

Leirer Timi

Dévényi Tibor

B. Tóth László

Nyerges Izabella

Várkonyi Attila

Jurásek Balázs

Abaházi Csaba

Vas Maya

Bochkor Gábor

Lovász László

Vágó Piros

Retro Rádió

Most szól:

  • Következő